Druga fala audytów realizowanych przez Tajemniczego Klienta, czeka wszystkie stacje sieci MOYA. Obiekty, które wypadną w sprawdzianie najlepiej, otrzymają nagrody. Ocenie Tajemniczego Klienta podlegać będzie wjazd i wyjazd ze stacji, jej stan techniczny, wygląd zewnętrz i wewnątrz, mała gastronomia, stan toalety i jakość obsługi klienta. I właśnie na obsługę klienta położony będzie szczególny nacisk. Audytorzy sprawdzą, czy klient został profesjonalnie i uprzejmie obsłużony, jakie wrażenie pozostawi w nim wizyta na stacji MOYA, ale też czy […]
Paweł Ciężkowski
Już 15 maja na TVN Turbo premiera programu, który zmieni oblicze stacji paliw w Polsce. „Stacja – Reaktywacja!”, czyli stacyjne rewolucje z siecią MOYA. Kamery TVN Turbo gościły na kilku stacjach benzynowych. Każda z nich była inna, każda miała swoje problemy. I to z nimi zmierzyli się prowadzący program eksperci z sieci MOYA – Monika Ostaszewska, kierownik działu marketingu i reklamy, Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu oraz Paweł Ciężkowski, kierownik operacyjny regionu. Program opowiada o metamorfozach stacji paliw, które potrzebują pomocy, wymagają zmian – […]
- 1