BP ogłosiło zmiany w programie lojalnościowym

Aplikacja BPmeBP ogłosiło istotne zmiany w swoim programie lojalnościowym, które wpłyną na sposób korzystania z punktów PAYBACK na stacjach tej sieci w Polsce. Punkty PAYBACK będzie można zbierać i wymieniać na stacjach bp tylko do 31 stycznia 2025 r.

Poniżej prezentujemy kluczowe informacje dotyczące zmian.

Koniec współpracy z PAYBACK na stacjach BP

Od 1 lutego 2025 r. stacje BP w Polsce przestaną uczestniczyć w programie PAYBACK. Oznacza to, że po tej dacie punkty PAYBACK nie będą już akceptowane ani przyznawane na stacjach BP.

Okres przejściowy do 31 stycznia 2025 r.

Klienci mogą zbierać i wymieniać punkty PAYBACK na paliwo, produkty w Wild Bean Cafe, myjnię i inne zakupy na stacjach BP do końca stycznia 2025 roku.

Dodatkowe opcje wykorzystania punktów PAYBACK

Punkty PAYBACK można wymieniać na kartę BP SuperCard, która umożliwia płacenie za dowolne zakupy na stacjach BP. Karta ta będzie ważna przez 24 miesiące od dnia zakupu.

Istnieje możliwość przekazania punktów na rzecz organizacji społecznych współpracujących z BP.

Zmiany w aplikacji BPme

BP planuje dalszy rozwój funkcjonalności swojej aplikacji mobilnej BPme. Aplikacja już teraz oferuje rabaty na paliwo, produkty Wild Bean Cafe i myjnię, a w przyszłości zostaną w niej dodane kolejne mechanizmy umożliwiające nagradzanie lojalnych klientów.

Użyteczność karty PAYBACK poza BP

Karty PAYBACK wydane na stacjach BP pozostaną honorowane przez innych partnerów programu PAYBACK, co pozwoli użytkownikom korzystać z punktów w innych miejscach.

Zmiany te wskazują na dążenie BP do wzmocnienia swojej oferty lojalnościowej poprzez rozwój własnych narzędzi i programów, takich jak aplikacja BPme, zamiast opierania się na zewnętrznych platformach lojalnościowych.

BP

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.