TotalEnergies ponownie objęło rolę głównego sponsora konferencji NexusAuto – corocznego wydarzenia gromadzącego właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto, która liczy już ponad 300 punktów serwisowych w całej Polsce.
Warsztaty samochodowe Nexus TotalEnergies
Obecnie blisko 100 z tych warsztatów działa pod marką Nexus TotalEnergies. Współpraca obu firm nad rozwojem wspólnej sieci warsztatowej rozpoczęła się w 2021 roku i jest wynikiem globalnego partnerstwa, trwającego nieprzerwanie od 2016 roku. TotalEnergies należy do dziesięciu globalnych strategicznych dostawców sieci zakupowej Nexus, będąc jedynym strategicznym dostawcą w kategorii smarów i olejów.
Obie firmy – TotalEnergies oraz Nexus – działają na pięciu kontynentach, w ponad 130 krajach. Kluczowym czynnikiem nawiązania tej współpracy była szeroka dostępność oferty olejowej TotalEnergies. Partnerstwo wspierają również innowacje, zrównoważony rozwój produktów oraz dbałość o ich wpływ na środowisko, co jest priorytetem TotalEnergies. Atutem współpracy jest również posiadanie przez TotalEnergies dwóch marek olejowych w portfolio: TotalEnergies i ELF.
Konferencja NexusAuto po raz piąty
V edycja konferencji odbyła się 27 września w Żninie, przyciągając rekordową liczbę 380 gości.
W ramach panelu edukacyjnego N!ACADEMY odbyła się Akademia Quartz, ciesząca się dużym zainteresowaniem. Szkolenie prowadzili eksperci techniczni: Andrzej Husiatyński, kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska oraz Adam Klimek, ambasador TotalEnergies. Podczas interaktywnego szkolenia omówiono właściwości olejów silnikowych oraz ich wpływ na wydajność pojazdów. Adam Klimek zaprezentował również model silnika spalinowego, nad którym pracował, a który będzie pokazywany także na przyszłych edycjach Akademii Quartz jeszcze w tym roku.
Finałem wydarzenia był quiz z nagrodami, otwarty dla wszystkich uczestników spotkania.
Cieszymy się, że TotalEnergies ponownie może być strategicznym sponsorem konferencji Nexus. Nasza współpraca trwa od 2021 roku, a wspólna sieć Nexus TotalEnergies liczy obecnie blisko 100 punktów serwisowych. Liczymy na dalszy jej rozwój.
– podkreślił Stefan Przeniosło, Dyrektor Marketingu TotalEnergies Marketing Polska.
Zainteresowanie konferencją NexusAuto i TotalEnergies wciąż rośnie, co potwierdza znaczenie wydarzeń łączących targi z edukacją. Mechanicy, chcąc rozwijać swoje warsztaty, poszukują nowych kontaktów biznesowych, lepszej znajomości produktów oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji.
TotalEnergies Polska