Letnia loteria MOL Move przyciągnęła aż o 24% więcej użytkowników aplikacji, niż poprzednia, zimowa edycja. MOL Polska podsumowuje pełne atrakcji dwa i pół miesiąca. Uczestnicy otrzymali łącznie ponad 2 mln kuponów rabatowych oraz przeszło 250 tys. zł w kartach paliwowych będących godzinnymi nagrodami. Aplikacja MOL Move została wprowadzona w Polsce w lipcu 2023 roku, w ciągu zaledwie pierwszych sześciu miesięcy zarejestrował się w niej milion użytkowników, a obecnie świętuje swoje pierwsze urodziny w naszym kraju, dzięki czemu użytkownicy mogą liczyć na kolejne atrakcyjne nagrody.
Druga loteria MOL w Polsce
To już druga loteria, którą z sukcesem przeprowadziliśmy w Polsce. Popularność akcji przerosła nasze oczekiwania i dowiodła raz jeszcze, że polscy kierowcy chętnie korzystają z promocyjnych ofert i szans na wygranie atrakcyjnych nagród. Już w pierwszym tygodniu trwania loterii odnotowaliśmy o 35% więcej zgłoszeń do udziału, niż miało to miejsce w przypadku zimowej edycji. Wyższe zainteresowanie wśród klientów stacji postrzegamy jako dowód na stale rosnącą rozpoznawalność i popularność marki MOL Polska. Cieszy nas to, że Polacy mają duże zaufanie do naszych wysokiej jakości produktów, zarówno nowoczesnych paliw MOL EVO z formułą EVOTECH, jak też bogatego wyboru oferty pozapaliwowej, np. do wysokiej jakości marki Fresh Corner czy chrupiących hot-dogów. Polscy kierowcy wiedzą, że mogą zawsze liczyć na wiele korzyści podczas wizyt na stacjach MOL. Dlatego chciałbym serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom loterii za ich zainteresowanie i zaufanie do MOL Polska, a także pogratulować im, ponieważ każda osoba, która wzięła udział w akcji, była zwycięzcą, dzięki m.in. naszemu systemowi atrakcyjnych kuponów rabatowych.
– podkreśla Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego MOL Polska.
Łącznie podczas trwania akcji w aplikacji MOL Move rozdystrybuowano ok. 2,2 mln atrakcyjnych kuponów rabatowych, które kierowcy biorący udział w loterii otrzymywali za każdy zgodny z regulaminem zakup na stacjach MOL Polska. Dodatkowo podczas każdego z 70 dni trwania loterii rozlosowywano dwanaście kart podarunkowych o wartości 300 zł każda (to średnia kwota jednego tankowania). Łącznie wśród klientów rozdano ich 840. Do 15 kierowców z całej Polski trafiły też nagrody główne – karty paliwowe opiewające na wartość 10 tys. zł każda (co stanowi równowartość średnich rocznych kosztów tankowania).
Nagrody główne trafiły do dziesięciu różnych województw
Zwycięzcy nagród głównych pochodzą z dziesięciu różnych województw, przy czym prym wiodły województwa kujawsko-pomorskie i śląskie: do każdego z nich trafiły po trzy karty. Z kolei najwyższą liczbę zdobywców nagród codziennych – po kilkanaście na każdej – odnotowały stacje w województwach: warmińsko-mazurskim, zachodniopomorskim i łódzkim. Wśród stacji, na których uczestnicy loterii dokonali największej listy transakcji, przeważały głównie lokacje przy autostradach i drogach ekspresowych, choć niekwestionowaną liderką okazała się stacja w miejscowości Kostomłoty w województwie dolnośląskim.
Letnia loteria MOL Move trwała od 4 czerwca do 12 sierpnia, a losowanie nagród głównych odbyło się 14 sierpnia. Aby wziąć udział, wystarczyło zarejestrować się poprzez aplikację i w okresie trwania akcji dokonać na stacjach spółki MOL Polska dowolnego zakupu zgodnego z regulaminem loterii. Oprócz gwarantowanych kuponów rabatowych otrzymywanych za każdą taką transakcję, klienci otrzymywali także możliwość uczestnictwa w losowaniach dziennych oraz w losowaniu finałowym.
MOL Polska