Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Spółka naftowa zapowiada udział sportowca, jako swojego ambasadora, w promocji m. in. nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie syntetycznych olejów silnikowych LOTOS Quazar Dynamic, czy też nowej linii napojów energetycznych LOTOS Dynamic, która wkrótce zadebiutuje na rynku.
Sporty motorowe są w DNA Grupy LOTOS. Jesteśmy dumni, że polska marka ponownie pojawi się na kombinezonie Roberta Kubicy, tym razem w najbardziej prestiżowej serii wyścigów samochodowych na świecie, Formule 1.
– mówi Mateusz Aleksander Bonca, p.o. prezesa Zarządu Grupy LOTOS S.A.
Filarem rozwoju firmy są innowacje oraz doskonalenie naszych produktów, procesów i technologii, a jak wiadomo Robert Kubica realizuje podobne zadania w zespole Williams Martini Racing. Mamy wspólne wartości i wiemy, żenaj nie bierze się znikąd.
– dodaje Piotr Ciach, członek Zarządu firmy.
Gorąco dziękuję Grupie LOTOS, która mnie wspiera w powrocie do wyścigów F1. Zaangażowanie LOTOSU jest dla mnie bardzo ważne.Ogromnie podziękowania składam też polskim kibicom, którzy stali za mną murem w ostatnich miesiącach. Dziękuję za doping na torach oraz w Internecie. Cieszę się, że ponownie mam zaszczyt reprezentować markę LOTOS, z którą łączy mnie nie tylko pasja do samochodów, ale także konkretne osiągnięcia sportowe.
– komentuje Robert Kubica.
Grupa LOTOS była oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2. Po ponad ośmioletniej nieobecności Robert Kubica wraca do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing.
Jesteśmy przekonani, że Robert Kubica dostarczy kibicom sportowych emocji do pełna. Wierzymy, że powrót Roberta Kubicy do Formuły 1, jako kierowcy rezerwowego i testowego Teamu Williamsa to początek kolejnego etapu jego kariery i sukcesów sportowych, za które wszyscy mocno trzymamy kciuki.
– mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu LOTOS Paliwa.
Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. podkreśla:
Współpraca marki LOTOS z najszybszym polskim kierowcą to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę LOTOS poprzez wspólne wydarzenia marketingowe, o których spółka będzie informować w stosownym czasie.
LOTOS